SNACKSHOP HANS

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 197 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Snackshop Hans. Meer weten? Ontdek meer

16 jun 2026 om 18:47 Het was weer top, het eten en ook de bezorging
7 jun 2026 om 10:28 Meestal smaakt de frites okay maar nu waren ze slap en laauw. De volgapp gaf aan dat de bestelling lang onderweg was geweest.
28 mei 2026 om 20:06 smaakte heel goed, ook echt vers. was op prima temperatuur en snel bezorgd
10 apr 2026 om 13:35 Het eten is NOOIT bezorgd en er was bij Thuisbezorgd geen telefoonnummer beschikbaar om te bellen. Het eten is wel opgehaald bij Snackshop Hans. We waren thuis eb er is niet gebeld. Waar bijft mijn geld?
19 mrt 2026 om 15:52 Heerlijk en supervriendelijke bezorger, warme snacks,dankjewel snackshop Hans
12 mrt 2026 om 17:33 Top zoals altijd
27 feb 2026 om 19:53 Wel koud want de bezorger kon adres niet vinden.
21 feb 2026 om 17:43 Snelle bezorging en eten is helemaal top.
18 feb 2026 om 5:58 We kregen voor de 3e x de verkeerde bestelling. Dan bel je op om dat te mekden en dan krijg je antwoorden die zelfs een proffesor niet begrijpt, Nederlands en Engels geprobeert, beide heen touw aan vast te knopen. Na 3x is het wel over.
6 feb 2026 om 19:27 Heerlijke warme frietjes, goulashkroketten en frikadellen gegeten. Hans is onze topper mbt Hilversumse frietzaken.
25 jan 2026 om 20:40 nee eten was lauw bij aankomst